Onze Klachtenprocedure

Bij AmiNext streven we naar de hoogste kwaliteit dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval horen wij graag van u, zodat wij de situatie kunnen oplossen en onze dienstverlening kunnen verbeteren.

1

Indienen

U dient uw klacht in via het formulier op deze pagina of per e-mail naar klachten@aminext.nl.

2

Ontvangstbevestiging

Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst met een klachtnummer.

3

Onderzoek

Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig. Indien nodig nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie.

4

Reactie

Binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie met onze bevindingen en eventuele oplossing.

5

Beroep

Niet tevreden met de afhandeling? U kunt in beroep gaan bij onze directie of een externe instantie.

Externe Instanties

Indien u niet tevreden bent met onze afhandeling, kunt u zich wenden tot:

  • ABU Geschillencommissie - Voor klachten over uitzendwerk
  • College voor de Rechten van de Mens - Voor klachten over discriminatie
  • Autoriteit Persoonsgegevens - Voor klachten over privacy

Dien Uw Klacht In

Uw Gegevens

Uw Relatie met AmiNext

Uw Klacht

Bijlagen

Max. 5 bestanden, elk max. 5MB. Toegestaan: PDF, Word, afbeeldingen.

Liever Persoonlijk Contact?

U kunt ook telefonisch of per e-mail contact opnemen: