Wij nemen elke klacht serieus en streven naar een snelle, rechtvaardige oplossing.
Bij AmiNext streven we naar de hoogste kwaliteit dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval horen wij graag van u, zodat wij de situatie kunnen oplossen en onze dienstverlening kunnen verbeteren.
U dient uw klacht in via het formulier op deze pagina of per e-mail naar klachten@aminext.nl.
Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst met een klachtnummer.
Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig. Indien nodig nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie.
Binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie met onze bevindingen en eventuele oplossing.
Niet tevreden met de afhandeling? U kunt in beroep gaan bij onze directie of een externe instantie.
Indien u niet tevreden bent met onze afhandeling, kunt u zich wenden tot:
U kunt ook telefonisch of per e-mail contact opnemen: